Sieradz

Zatrudnimy pracownik do obsługi sklepu internetowego

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • bieżąca obsługa systemu sklepu online: dodawanie nowego towaru, tworzenie i redagowanie opisów, aktualizacja treści,
  • udzielanie klientom informacji na temat asortymentu
  • realizowanie zamówień
  • obsługa zwrotów i reklamacji – wyjaśnianie skarg, rozwiązywanie problemów z zamówieniami
  • kompleksowa obsługa klienta telefoniczna i e-mailowa – odpowiadanie na pytania, doradzanie w zakresie sprzedawanych towarów, itd.
  • dbanie o wizerunek Firmy poprzez wysokie standardy obsługi klienta

WYMAGANIA:

  • dobra znajomość obsługi pakietu Office
  • mile widziana znajomość programu Subiekt GT
  • umiejętność rozmowy z klientami

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie
  • umowa o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 16.00
Aplikuj na stanowisko

Pomożemy zrealizować
Twój Biznes

Wyślij zapytanie
mtAutomaticmtAutomatic

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.